Кошик
137 відгуків

Слава Україні

ул. Максима Дия, 32, Дніпро, Україна
+380 (66) 863-66-75
MarketStar
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині «МarketStar», Ви можете легко і швидко повернути або обміняти, якщо: - не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин; - повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена; - має збережене заводське маркування. Що робити у разі неналежної якості товару? - Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків. - Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника. - Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи. - усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: - купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості, - одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, - здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення який складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner